poniedziałek, 8 kwietnia 2013

One shot Szczęśliwi


PS. Wybaczcie, że nic nie dodajemy, ale na prawdę ciężko ostatnio z weną, dlatego wrzucam chociaż takie coś. Choć nie powiem, żeby było to zbyt twórcze. Po prostu oddaje mój nastrój. Miłego czytania. 
***
Szczęśliwi
Inspiracją była piosenka "Szczęśliwa" zespołu Ira.
Przypis autora. Niebieski tekst jest to  piosenka, czarny za to są to  przemyślenia narratora.

Nie udało się bywa tak
Patrzenie na Ciebie powoduje ból. Nie wiem czy go zniosę, nic nie wiem.
ktoś inny wszedł pomiędzy nas
Wiesz że zawsze Cię kochałem, pamiętaj…
dwie walizki już stoją w drzwiach
Wiem, że czas już odejść, odpuścić sobie to, co było dla mnie najpiękniejsze.
zamknąłeś w nich kilka dobrych wspólnych lat.
Nigdy ich nie zapomnę, wiedz że zawsze będziesz w moim sercu.

To tylko deszcz nie moje łzy 
Nie przejmuj się, to nie Twoja wina.
naprawdę życzę Ci 
Z całego serca tego pragnę
bądź szczęśliwy
Nawet jeśli mnie przy Tobie nie będzie…
szczęśliwy z nim
Skoro go kochasz pewnie da Ci szczęście.

To tylko deszcz nie żadne łzy
Pozwolę Ci odejść tylko dlatego, że Cię kocham.
naprawdę uwierz mi 
Wierz, bo mnie wiara opuściła, pozostała tylko obezwładniająca umysł i ciało pustka.
bądź szczęśliwy
 Szczęśliwszy niż kiedykolwiek.
szczęśliwy z nim 
Może on da Ci to szczęście, którego ja nie potrafiłem Ci dać.
bądź szczęśliwy
Tylko obiecaj, że nigdy o mnie nie zapomnisz.

Będzie dłużył się każdy dzień 
Bez Ciebie będzie on wiecznością.
zbyt wielu spraw nie umiem znieść 
Nawet nie wiesz jak mi bez Ciebie będzie trudno.
jeszcze jakiś czas będę sam 
Sam już nie ufam swoim słowom. Wiesz że nikt nie jest w stanie mi Cię zastąpić.
pozbieram się zresztą który to już raz
Będę się starał ze wszystkich sił, żeby nie zepsuć Ci tego, co dla Ciebie ważne.
[…]
Nie pytaj czy na pewno rade sobie dam 
Pozwolę Ci odejść, a jeśli wrócisz przyjmę powrotem z otwartymi ramionami.
pod wycieraczką klucze zostaw
Będą tam na Ciebie czekały, dopóki będę żył…
drogę znasz
W przeciwieństwie do mnie. Zgubiłem się kompletnie…

Sandy

2 komentarze: